Goodiebag

Nu är första skoldagen avklarad och än så länge känns allt på topp! :)
Vi får väl se hur länge det varar ...

Men det kändes verligen som det var lagom information och inget snack om det förbaskade uppsatsen (som man skriver i sista terminen!!) med en gång.
De pratade bara lite lagom om skolan, visade oss runt lite grann och så pratade skolsköterskan om tbc och sånt.

Sen fick vi en "goodiebag" haha ;)
Och sånt tycker jag alltid är väldigt roligt.
För vem tycker inte om gratisprylar? ...

Påsen innehöll:
 * Pennor
* USB-minne
* En musmatta
* En plastficka som man ska använda på praktiken till pennor osv.
* Ett nyckelband
* Plåster
* En liten väska med diverse saker om man t ex råkar skära sig.

Sen gick jag och en tjej som heter Sophia till receptionen och hämtade ut parkeringskort.
Så nu kan jag parkera bilen utan att riskera att få böter.

Jag hoppas verkligen på att jag kommer trivas den här gången,
men det känns verkligen 1000 gånger bättre.

I morgon så ska jag samåka med Sophia från Hoby.
Båda tyckte det känns lite dumt att köra med två bilar när vi ska till samma ställe :)

Fick även reda på att redan i februari ska vi ut på praktik i två dagar!
En dag på sjukhuset och en dag inom äldrevården.
Ser verkligen framemot sjukhuset, för behöver en "kick" för att inse hur mycket jag vill det här :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0