Motivation?

Var är pluggmotivationen?
När jag kom hem idag var jag verkligen laddad för att ta tag i lite uppgifter.
Nu är klockan snart halv sex och jag har fortfarande inte börjat.
Fy på mig!

Istället så ska jag stiga upp i relativt bra tid i morgon och göra klart det innan helgen.
För vet att på lördag kommer jag inte ha tid och på söndag kommer jag vara för trött.

Fick förresten mina böcker idag!
En av dem (människokroppen) är på över 400 sidor ..
Har börjat få lite smått panik om vi ska gå igenom hela boken på 8 veckor?
De andra tre böckerna är betydligt tunnare och känns mer "läsvänliga".

Dock så saknar jag fortfarande en hel del böcker,
men bara de här fyra gick på nästan 1400 kr.
Jag tycker det känns betydligt bättre att beställa dem i omgångar, haha :)
Även om summan blir densamma tillslut.



Kommentarer
Emelie P

Välkommen in i klubben, jag har köpt böcker för 2000 nu :P

2010-01-29 @ 20:29:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0