Sommar!

Vilken kanonbra Tosia jag hade det här året =)
Både fredag och lördag var två riktigt roliga kvällar. Träffade massa härliga människor, gick runt på stan och gjorde ibland ett besök på någon av Ronnebys pubar.

Förutom Tosia, bjöd helgen på korvgrillning både lördag och söndag. I lördags var det kalas för farmor och i söndags firade vi lillasysterns 16-årsdag, några dagar i förväg.
För det är ju idag min lilla skrutt fyller 16 år! (tiden går fort). 

Igår var det jobb 7-15,30 och därefter direkt till havet. För vilket väder vi hade igår! Jag älskar värmen, men att tvingas jobba i stekande hetta är ingen höjdare.

Idag är jag ledig! =)
Så har några lugna timmar här hemma och i kväll ska systern firas på en restaurang.


Min fina vovve för en stund sedan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0