Jordgubbar!

Nu har jag spenderat 3 timmar i skolan, ätit på Subway för första gången med Ida och sen tagit tåget hem. 

  Jag har lärt mig att ta blodtryck, göra venkompression och temp. Så nu ska man bara repetera det här med jämna mellanrum och bli riktigt duktig på det.
Efter skolan tog jag och Ida bussen in till stan för att äta på Subway. Det är ett matställe där man kan sätta ihop sin egen baguette, superbra! Man vet verkligen vad man får i och kan bara ta sådant som är gott :)

Sen blev det ett fullproppat tåg hem och nu har jag varit ute i frysen och hämtat in mammas hemmagjorda glasstårta/jordgubbsefterätt.
  Det är bland annat jordgubbar blandat med turisk youghurt. I botten är det rice crispies blandat med vit choklad.
Otroligt gott! :)



Nu ska jag se klart på gårdagens avsnitt av True blood, ett av de bästa avsnitten hittills!


Kommentarer
Johanna Jacobsson

Åh, gud!! Vad gott det ser ut. Det får du allt lägga ut receptet på..

2010-03-18 @ 20:18:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0