Torsdag!

Solen gör mig otroligt glad!
Känner mig redan mycket piggare och ser till och med framemot eftermiddagens plugg ... Jisses :)
Varit i skolan en stund på förmiddagen och troligtvis kommer vår handledare vara borta på måndag också. Blir mer och mer nervös över att vi inte kommer lära oss den basala omvårdnaden ...

Innan jag sätter igång med pluggandet ska jag äta bakad potatis med skagenröra, rostbiff och vitlökssmör, mums!
Känner att energin håller på att ta slut. Medan potatisen är i ugnen ska jag se gårdagens avsnitt av True Blood.
Det var premiär för säsong 2 på svt1 igår :)


"Utsikten" från mitt fönster för bara några minuter sedan. Ingen snö på träden! :D



Kommentarer
malinm.se - en smart brunett!

Ja tur det :D det får inte missas! :D

2010-03-04 @ 13:13:14
URL: http://malinm.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0