Tråktisdag.

Jag är på lite dåligt humör. Finns några olika anledningar till det. En är att Telia har strypt hastigheten på mitt mobila bredband, så tar år och dar att få nånting uträttat! :S Så dagens diss går verkligen till TELIA!
Sen var jag på humör för att laga middag, men hittade inget intressant i frys/kyl/skafferi, så fick bli en matlåda från frysen. 
 Jag har även tagit en kort sväng om med dammsugan, men en riktig städning får vänta till torsdag. Nu borde jag egentligen sätta mig med plugget, men är inte särskilt motiverande efter att ha varit i skolan 8.30-15.
Men fick reda på idag att vi bara har två försök på oss att klara tentan den här terminen, annars får man göra studieuppehåll ..

Lite frisk luft hade nog gjort super för att få upp mitt humör .. Får se om jag orkar ta mig utan för dörren.
Men som tur väl är så är det Idol ikväll!

Tänk var härligt det hade varit att befinna sig på Cypern just nu och festa järnet! =) Jag saknar Jasmin Inn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0