Lördagen.

Det går inte alls som jag vill med det här blogginlägget idag, kan inte ladda upp bilder. Idag tog vi tåget till Benidorm. Där finns en jättefin sandstrand =) Jag tog till och med årets första dopp! Kan säga att det var väl inte särskilt behagligt, men väldigt svalkande ... Vi var i Benidorm i ca 7 timmar, innan vi tog en taxi tillbaka. Det var jag, Ilona, Huyen och Isabel. Det som gjorde min dag var att underbara Subway finns där!! Hur fantastiskt är inte det?? Så det kommer bli mitt stammisställe när vi ska sola/bada där =)

Det blir en lugn lördagskväll för min del, inte riktigt på G för att gå ut. Laddar krafterna inför nästa helg istället, då vi ska ut i Benidorm.

See ya!


Kommentarer
Mamma

Vilken strand! Kollade på Google:) Låter som att ni har haft en kanondag!!

2011-04-09 @ 21:45:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0