Det snurrar runt.

Jag har ägnat många timmar idag åt att skriva anteckningar om alla möjliga sjukdomar. Är nu inne på elfte sidan i Word och är långt ifrån klar. I morgon fortsätter jag med prostatacancer och en hel del hjärtsjukdomar. Visste ni förresten att ungefär var 10:e kvinna i Sverige drabbas av bröstcancer? Då inser man hur vanligt det är. Förutom en massa läsande om sjukdomar idag så har jag varit social med Tina, vi var ute och gick i nästan 50 minuter, i en rätt bra fart för omväxlingsskull, haha =)
Nu ska jag krypa ner i min säng och sova!

Förresten, vore jäkligt glad om jag slapp sms mitt i natten. Hur normala är folk när de skickar "Hej, läget, gör du?" kl 01.56 en helt vanlig vardag?? Men kan ju förtydliga det här också -> Jag SOVER om nätterna!


Bild tagen för några veckor sedan, i brist på annat =)


Kommentarer
Tina

Ja, jag är lite förvånad över hur snabbt vi gick=D

2011-02-01 @ 22:49:06
URL: http://tinalindqvist.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0