Första dagen.

Jag kom hem från skolan för en liten stund sedan, kan lugnt säga att det blir full fart redan från början. Nu är basgruppen klar, jag är helt säker på min praktikplats och vilken basgruppshandledare jag kommer att ha. Praktiken blir på medicin 8 i Karlshamn, v 14-22 och innan dess blir det en massa sjukdomslära. Tills på torsdag ska jag ha läst om blodsjukdomar, äntligen någonting som verkar roligt =) Min nya handledare verkar vara riktigt duktig, ordning och reda. Jag åt lunch i skolan, men kände att jag behövde ytterligare energi för att orka med plugg och städ i eftermiddag. Öppnade en "Allévo low calorie bar". Ingen höjdare, känns faktiskt som att bara äta socker, kan även jämföras med att äta smeten till havrekakor.



Kommentarer
Linda

haha sweet! jag sommarjobbade där härom sommaren. Shit vilken otrevlig undersköterska som var där!

2011-01-19 @ 19:32:07
URL: http://svaveldioxid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0