God kväll!

God kväll! Här har det varit full fart hela dagen. Först jobb till kl 14 (skulle egentligen bara ha jobbat till 13), därefter klippning och sen hem för att städa. Jag hade en jäkla tur, för städhumöret infann sig när stereon startades. Jag hoppas att mina grannar uppskattade musiken lika mkt ;) Men det kan de gott ha efter gårdagens marathon! Jag har även hunnit med lite läsning/anteckningar om njursten och en trevlig pratstund hos Tina. En kebabtallrik slank även ner ... Jag investerade i ett serum för håret idag, inte särskilt billigt men ibland får man faktiskt unna sig saker =) 
Det dröjer nog inte länge innan jag gör sällskap med John Blund, skola i morgon.


Kommentarer
Julia

svar: ja, verkligen!

jag pluggar turism i kalmar:) och jag antar att du pluggar sjuksköterska med tanke på din header? :)

2011-03-03 @ 16:33:30
URL: http://julia90.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0