Lugn morgon.

Upp tidigt i morse, 06.15 infann jag mig i duschen, på med kläder, föna håret, starta kaffebryggaren, äta frukost och läsa tidningen, på med smink, slänga in lite bilder här. 07.44 satt jag i bilen. Ingen stress i morse! Trots att jag hann göra rätt mycket, så hade jag gott om tid. Jag kunde till och med äta frukost i lugn och ro =) Tog bilen till skolan eftersom att jag ska jobba i eftermiddag, tänkte att jag har inte tid med förseningar och ersättningsbussar. Just det, denna underbara skola. I vanliga fall brukar vi behöva böna och be för att få resursföreläsningar, i de flesta fall blir vi nekade. Sen nu, helt plötsligt får vi reda på att kl 13 idag så är det en timmes extra föreläsning. Varför tala om det bara några timmar innan? Jag ska ju jobba, så går ju liksom inte. Förbaskade skit.

Nu ska jag ha några lugna timmar innan jobbet kl 14. Läsa lite inför HLR-utbildningen i morgon, äta lunch och så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0