Where did you go?

Varför är man som piggast när man borde ligga och sova sött i sin säng?? Är det tentanerverna som spökar trots att jag inte känner mig stressad? Jag orkade inte plugga för fem öre när jag kom hem från skolan i eftermiddags, supertrött! Så la mig en timme, tog en promenad till Willys och sen idol hemma hos Liv. Var hemma strax efter kl 21 och dååå helt plötsligt kom pluggmotivationen över mig!! Så läst och skrivit ännu mer anteckningar på psykofarmaka, men blir mer i morgon. Eftersom att jag vet att jag inte kommer kunna sova, så ska jag se Criminal Minds kl 23 och äta nånting.

Jag har äntligen kommit på en idé till min nästa tatuering! Vill ju göra något mer avancerat än stjärnor och sådant. Så ska bara hitta en bra tatuerare, ge mitt förslag och så får hon/han rita. Hade hoppats på att göra tatueringen i december, efter praktiken helst. Åhhh, tror det kommer bli så jäkla bra!

See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0