Härliga väder!

Jag satte mig på balkongen när jag kom hem från praktiken och har nog spenderat över en timme där. Så jäkla härligt väder! Solen skiner och det är verkligen varmt. Jag drack en kopp kaffe, åt smörgåsar och avslutade med lite svalkande saft samtidigt som jag repeterade lite hjärtsjukdomar.

Min dag på akuten har varit väldigt bra. Trevlig personal, men det känns lite rörigt innan jag får koll på hur allting fungerar. I morgon är det dags igen, men ett kvällspass. Skönt att slippa stiga upp kl 05!


Saft & Sydöstran (hann inte läsa den i morse)

Underbara blommor!

Jeansshorts, tubtopp och solglasögon. Kan ju knappast bli bättre! Haha =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0