Introduktion.

Nu är första introdagen på nya jobbet gjord. Det var en gemensam information för de usk:or och ssk:or som ska vara där i sommar. Vi visades runt, fick skåp, inloggningar, kläder osv. Vi repeterade även HLR! =) Jag fick även schema för hela sommaren och är riktigt nöjd. I den första perioden jobbar jag minst en natt/vecka. Jag har aldrig jobbat natt förut, så ska bli intressant och se vad jag tycker om det =) Dock har jag en tuff vecka där jag har fem pass, varav ett är ett nattpass mitt i veckan. Då gäller det verkligen att kunna "växla" och få till det med sömnen!

Men nu har jag sju lediga dagar framför mig innan mina två veckor med sammanlagt sex introdagar drar igång. Minisommarlov.

Förresten, för er som undrar så kommer jag vara på en avdelning där patienterna oftast är gamla och multisjuka. Många kräver mycket hjälp och omvårdnad, så kommer nog ha att göra! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0