Helgens trevligheter.

Det blev en lyckad kväll på Eringsboda brunn igår. Nått som förvånar mig varje gång är att det alltid är bra stämning där, än så länge har jag aldrig sett något bråk =) Polisen hade även alkoblås på vägen hem, så fick vackert blåsa. Just nu sitter jag med kroppens vätskebalans och försöker få ihop lite anteckningar. På dagens schema står även ett Maxibesök, tvättid och kalas hos Alex!

I morgon är det en ny vecka igen. Positivt med den kommande veckan är att jag bara ska till skolan i morgon, sedan kan jag bara ägna mig åt att skriva anteckningar/plugga resten av tiden.

Förresten, nu har jag fått schemat inför sommarens introduktionsveckor. Blev dock lite förvånad. Var inställd på två veckors intro, 100 %. Men icke. Jag har tre dagar första veckan och tre dagar den andra veckan. Därefter börjar jag jobba på "riktigt" redan i andra veckan (midsommarhelgen). Jag får ta det som att chefen har höga tankar om mig, haha! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0