Inlines.

Nu har snart ännu en vecka gått. Fyra återstår och sen går jag på "sommarlov". Tänk, endast fyra veckor kvar den här terminen och sedan är det bara EN kvar!
Idag har det bland annat blivit ett besök på Biltema. Köpte en otroligt tjusig rosa inlineshjälm ... Tänkte damma av mina inlines i förrådet och är som Bambi på hal is när det kommer till skridskor. Därav dagens inköp! Sen att den är rosa beror på att de svarta var slut. Jag hittade även mina skydd i garderoben. Så med knä, handleds och armbågsskydd samt hjälm borde inlinesåkningen gå säkert! Haha =) Förresten, mina inlines är vit/rosa, vilket matchar hjälmen väldigt bra ...

Ikväll står det tvätt på schemat. Jag har även tänkt göra en kycklinglasagne, mums!

Dagens köp på Biltema. Tänkte hitta en väldigt öde plats att åka på ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0