Lördagsklädsel.

På lördag ska vi gå ut. Säsongsavslutning på Eringsboda brunn. Det hade varit sååå kul med en ny klänning. Men när mitt bankkort hade en diskussion med pengasaldot, så fick jag ett nej tillbaka ... Fick argument som elräkning, mobilräkning, hyra, mat, bensin till svar. Fy vilken trist bankkort jag har! ;) Så tog en titt i garderoben och insåg att jag faktiskt har en fin klänning som jag kan ha. Jag har säkert haft den i tre år, använd lika många gånger. Tusen kronor gav jag för den (då var det jäkla inget kort som stoppade mig!) och det är en stor anledning till att använda den på lördag!

Men jag tror säkert att den här klänningen hade trivts i min garderob ...

Och det här är klänningen som hänger i garderoben!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0