26 september.

Igår räknade jag och Liv veckorna tills C-uppsatsen ska skickas in för bedömningen. Tre veckor kvar (om man inte räknar med den här veckan). Jag tror att jag kommer att gråta av lycka den dagen uppsatsen har ett godkänt skrivit över sig! Så i ca 4-5 veckor till kommer C-uppsatsen nämnas många gånger, men stå ut, när den väl är godkänd och klar så blir det lite roligare inlägg igen, haha! =)
 
Igår blev det en liten shoppingrunda i Karlshamn. Köpte äntligen en taklampa till vardagsrummet/sovrummet. Jag har bara bott här sen aug -10, så kände att det var dags ...
 
I helgen åker jag till Norrköping för lite "minisemester", härligt!


Kommentarer
FERHAT - Sjuksköterska

Kul att se att det finns fler sjuksköterske/sjuksköterskestudent bloggar :)

Tänkte bara informera att jag har en tävling på blogg där DU kan vinna vårdprodukter d.v.s vårdklockan, pennor i sprutform m.m. Är du sugen på att delta är det bara att gå direkt till detta inlägg: http://ferhat.blogg.se/2012/september/tavling-vinn-studentpaket.html

Lycka till! :)

2012-09-29 @ 11:48:02
URL: http://Ferhat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0